Rabobank ClubKasCampagne

Dit jaar organiseert Rabobank Vlietstreek-Zoetermeer wederom de Rabobank ClubKasCampagne en VEO doet weer mee aan deze campagne! Bij deze campagne bepalen de klanten van de Rabobank welke verenigingen een sponsorbijdrage krijgen van de Rabobank en hoe hoog dat bedrag is. Het totale bedrag dat Rabobank Vlietstreek-Zoetermeer beschikbaar stelt voor de ClubKasCampagne wordt gedeeld door het aantal stemmen.

Je hoeft niet lid te zijn van VEO om op onze vereniging te mogen stemmen. Dus vraag je moeder, opa, neef en buurvrouw of ze klant zijn van Rabobank Vlietstreek-Zoetermeer en maak ze enthousiast om op onze club te stemmen.

Van maandag 23 september tot en met zondag 6 oktober 2013 mogen klanten hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging. Klanten ontvangen voor de stemperiode een mailing met een unieke inlogcode. Iedereen die voor 1 augustus van dit jaar klant is van Rabobank Vlietstreek-Zoetermeer en minimaal 12 jaar oud kan een stem uitbrengen.

Hoe meer stemmen voor VEO, des te hoger het bedrag dat naar de clubkas gaat!

Klik hier voor meer informatie.