‘Rabo Ruud’ scoort erop los…

De Rabobank heeft een jaarlijkse actie, waarmee zij clubs als VEO een steuntje in de rug wil bieden.

Ruud Welschen is -zoals bekend- sinds jaar en dag onze “sponsorman”. Steeds is hij op deze actie alert en ook dit jaar heeft hij VEO hiermee een stevig aantal centjes bezorgd, om precies te zijn… 876,23 eurootjes…!!! Dank aan de Rabobank!

Ruud mocht afgelopen zaterdag zelf de cheque van de Rabobank in ontvangst nemen en stond daarmee terecht vol in de schijnwerpers, want hij verzet  bergen werk in allerlei verband; deze man is momenteel zijn gewicht in goud waard voor VEO en verdient een dankbaar klaterend applaus van onze vereniging! 👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻

Overigens: Ruud zoekt nog support in de sponsorcommissie! Ziet u het zitten om hem te helpen? Meldt u zich dan bij hemzelf of via secretariaat@veokorfbal.nl ….