Platform Sportpark Westvliet opgericht

Vandaag staat in verschillende media dat het platform Sportpark Westvliet is opgericht. Alle sportverenigingen van het sportpark hebben zich samen met het Racketcenter Westvliet georganiseerd om de mogelijkheden tot sporten beter onder de aandacht te brengen.

Het platform heeft als doel om meer mensen voor het sporten naar ons sportpark te krijgen. Dit moet zorgen tot groei van alle verenigingen en meer activiteit op ons sportpark. Daarnaast willen wij door de unieke situatie waar wij in zitten, Voorburgse verenigingen op Haags grondgebied, gezamenlijk optreden richting beide gemeenten.

Bijgevoegd het persbericht, een link naar het Voorburgsdagblad en een foto met de artikelen in de Telegraaf en het Algemeen Dagblad.

Het persbericht:

Persbericht,  februari 2014.

Platform Sportpark Westvliet opgericht

‘Sportclubs bundelen krachten’

Leidschendam- Voorburg/ Den Haag – De sportverenigingen van sportpark Westvliet hebben samen met sportcentrum Westvliet een platform opgericht, genaamd Platform Sportpark Westvliet.

Het Platform bestaat uit vertegenwoordigers van VEO (korfbal), Catch (honk- en softbal), EHC (handbal), VCC (cricket), Wilhelmus (voetbal), AV Sparta (atletiek), tennisschool Jan de Rook en Westvliet Fitness & Racketclub.

Het doel van het Platform is het bevorderen van de sportbeoefening, ledenwerving, het vergroten van de naamsbekendheid van het sportpark en het genereren van interesse vanuit het bedrijfsleven. Het is de eerste keer in de historie van sportpark Westvliet dat zo’n initiatief wordt genomen.

Tevens wil het Platform zich sterk maken voor het houden van gezamenlijke evenementen zoals een Open Dag, sportevenementen voor scholen, de Koningsspelen 2015 en een samenwerking met het Ondernemersfonds van Oud Voorburg.

Ook wil het Platform een gesprekspartner  vormen richting de gemeente Leidschendam- Voorburg en Den Haag, want het sportpark ligt op grond waarvoor twee verschillende gemeenten verantwoordelijk zijn. Hierbij denkt men aan zaken als de infrastructuur, veiligheid en het bundelen van de binnensportbehoeften.

Noot voor de redactie: Voor nadere informatie over de inhoud van dit persbericht, kunt u contact opnemen met Bart Bakker, persvoorlichter van Platform Sportpark Westvliet, bereikbaar via telefoonnummer 06- 506 171 22.

De link naar het artikel: http://www.voorburgsdagblad.nl/nieuwslijst/10-actueel/1715-platform-sportpark-westvliet-opgericht

Persberichten Platform Sportpark Westvliet opgericht