Patrick Fuchs coach jonge scheidsrechters

De scheidsrechterscommissie is hard bezig om de kwaliteit van onze scheidsrechters te verbeteren. We merken dat het voor nieuwe (veelal jonge) scheidsrechters best eng is om voor het eerst een wedstrijd te fluiten. Op dit moment zijn we al enige tijd bezig met het verbeteren van spelregelkennis en een examen hierin. We willen hier ook nog een vervolg aan geven, wanneer iemand het diepe in geworpen wordt.
Vandaar dat komende veldperiode, Patrick Fuchs (bondsscheidsrechter namens VEO) op zaterdagochtend aanwezig zal zijn om de verenigingsscheidsrechters met vragen te helpen en te ondersteunen waar nodig. Dus heb je een vraag, weet je niet zo goed wat te doen, benader hem even en profiteer van deze kans op (on)gevraagd advies van deze ervaren scheidsrechter.
Zijn aanwezigheid is deels afhankelijk van zijn eigen wedstrijden die hij moet fluiten. Op de site zal bij de aanwijzing van scheidsrechters aangegeven worden wanneer Patrick aanwezig is.
BOF.com