Paal Centraal zoekt coach/trainer voor 2e team!

Inmiddels heeft VEO menig oud-Paal Centraler in haar midden. In het licht van onze band met de Delftse Studenten willen we de volgende advertentie bij eventueel geïnteresseerden onder de aandacht brengen:

”Studentenkorfbalvereniging D.S.K.V. Paal Centraal uit Delft is nog steeds hard op zoek naar een trainer voor het tweede team! Paal Centraal 2 is een jong team met veel potentie. Zowel op het veld, als in de zaal speelt Paal Centraal 2 reserve derde klasse.

Paal Centraal is een heel gezellige vereniging met veel actieve leden. Naast het trainen, de competitie en toernooien spelen ook gezelligheid en het onderlinge contact tussen de leden een grote rol.

Meer info? Of geïnteresseerd? Neem een kijkje op onze website www.paalcentraal.nl en stuur een mailtje naar ctz@paalcentraal.nl”