Oproep: schrijf je in als scheidsrechter onderlinge wedstrijden januari 2021

In januari 2021 gaan alle jeugdteams – letterlijk: ijs en weder dienende – elke zaterdag op het veld weer onderlinge wedstrijden spelen. Voor de kerstvakantie hebben de trainers steeds bij deze onderlinge wedstrijden zelf gefloten. Dit is echter in veel gevallen niet zo plezierig, omdat er dan minder ruimte is voor de trainers om het eigen team van tips en trucs te voorzien. Daarom is het de bedoeling in het vervolg bij ook deze onderlinge wedstrijden met aparte VEO-scheidsrechters te werken.

Via bijgevoegd bestand kun je je hiervoor tm uiterlijk zondag 27 december a.s. inschrijven. Hierbij is het de bedoeling dat alle senioren en A-jongeren die geen training geven, zich inschrijven voor een van deze wedstrijden. Uiteraard is ook de B-jeugd welkom om – als ze dat willen – zich nu al als scheidsrechter in te schrijven.
Mochten er niet genoeg aanmeldingen zijn, dan kun je alsnog worden ingedeeld als scheidsrechter.

We zien overigens wel in de eerdere inschrijfronden dat de wedstrijden van de E-teams en F-teams het snelste vol zijn. Oproep is dan ook aan vooral de senioren om je juist ook voor oudere teams in te schrijven. Zo blijven er voor de A-jeugd ook nog wedstrijden van de E’tjes en F’jes over om te fluiten.

De spelregels voor de komende serie onderlinge wedstrijden zijn:

• Elk spelend lid (senioren en A-jeugdleden) die zelf geen (jeugd)team coacht, wordt geacht zich minimaal voor één wedstrijd als scheidsrechter in te schrijven.
    Hiervoor is er één drive-bestand opgesteld met alle wedstrijden weergegeven. Op dit moment staan hier alleen nog de onderlinge wedstrijden van januari.
  • Je kunt je inschrijven tot en met zondag 27 december,
  • Natuurlijk mag je je ook vaker inschrijven als je VEO hierin wilt helpen. Graag zelfs!
  • Schrijf je je niet in, dan is de kans groot dat je alsnog wordt ingedeeld om één van de openstaande wedstrijden te fluiten. Hierbij heb je dus zelf geen invloed meer op bij welk team je wanneer fluit. Kun je deze wedstrijd niet, dan zul je zelf vervanging moeten regelen.

INSCHRIJVEN DOE JE IN DIT ONLINE BESTAND:

Heb je vragen, opmerkingen en klachten over het zelf inschrijven, dan kun je een mail sturen  naar scheidsrechters@veokorfbal.nl.

We hopen op net zo’n goede respons als eerdere ronden en wensen jullie alvast veel fluitplezier!

Namens de scheidsrechterscommissie van VEO,

Carina van Vliet