Oproep: scheidsrechters gezocht voor onderlinge wedstrijden jeugd v.a. 30 januari

Ondanks alle Corona-beperkingen is het gelukkig nog wel toegestaan dat onze jeugdteams op zaterdag onderlinge wedstrijden spelen. Het zou superfijn zijn als (jeugd)leden zich aanmelden om te helpen bij het fluiten van de wedstrijden. De trainers hebben dan meer tijd en ruimte om het eigen team van tips en trucs te voorzien.

Omdat niet iedereen zich veilig genoeg voelt om te fluiten in de huidige Corona-situatie, heeft het VEO-bestuur besloten dat fluiten alleen op ‘vrijwillige basis’ is. Durf je het wel aan, dan is dit een mooie kans om de VEO-jeugd te helpen blijven korfballen.

INSCHRIJVEN DOE JE TM 27 JANUARI 2021 IN DIT ONLINE BESTAND:

Heb je vragen, opmerkingen en klachten over het zelf inschrijven, dan kun je een mail sturen  naar scheidsrechters@veokorfbal.nl.

We hopen op net zo’n goede respons als eerdere ronden en alvast veel dank voor je hulp!

Namens de scheidsrechterscommissie van VEO,

Carina van Vliet