Oliebollenactie

Beste VEO-leden

Zoals u ongetwijfeld ondertussen wel heeft gehoord zijn we hard bezig met het realiseren van een nieuw clubhuis voor VEO. Hiervoor is natuurlijk een hoop geld nodig en een deel daarvan hopen we bij elkaar te sparen met behulp van verschillende acties. Een van deze acties geeft zowel VEO voordeel als u. Want wie heeft er nou geen oliebollen nodig voor oud- en nieuw? Bestel daarom nu uw oliebollen voor oud- en nieuw bij VEO, kosten 6 euro per 10 oliebollen of 3.50 voor 5 oliebollen. Wij bakken ze en het enige wat u hoeft te doen is ze af komen halen op 30 december bij het VEO clubhuis tussen 15.00 en 19.00. Natuurlijk is iedereen vrij om deze oliebollen te bestellen, dus vertel het door aan iedereen die het wil weten. U kunt oliebollen bestellen door een mailtje te sturen naar actieveo@outlook.com, onder vermelding van naam, telefoonnummer en het aantal oliebollen (de oliebollen kunnen gekocht worden in zakjes van 5 of 10, met de keuze uit oliebollen met krenten en rozijnen of oliebollen zonder krenten en rozijnen) of geef u op via lijsten in Essesteyn rond de wedstrijden van VEO 1.

Daarnaast kunnen wij alle hulp gebruiken, dus geef u via bovenstaand mailadres ook op om mee te helpen op 30 december!