Oliebollenactie geslaagd

Afgelopen maandag 30 december zijn er heel veel oliebollen en appelflappen gebakken voor het nieuwe clubhuis. De afgelopen weken konden de oliebollen en appelflappen besteld worden. Tot maandag aan toe kwamen de bestellingen nog binnen. Daarnaast bleek het inschatten van de hoeveelheid ingrediënten een lastige klus. We zijn dan ook maandag nog verscheidene malen langs de supermarkt gereden om daar de voorraad oliebollenmix, rozijnen en appels op te kopen.

Toen het bakken eenmaal begonnen was, werden de eerste appelflappen al snel verkocht aan leden van Catch, die de nieuwe velden kwamen bekijken. Halverwege de middag was er nog wel even wat stress of het wel zou lukken om alle oliebollen en appelflappen op tijd gebakken te krijgen, maar uiteindelijk was a lles op tijd klaar en konden alle leden hun bestellingen direct meenemen. In totaal zijn er maandag ruim 600 oliebollen en ruim 300 appelflappen gebakken. De opbrengst van de actie is €535 en is bestemd voor het nieuwe clubhuis. Dit alles zou zeker nooit gelukt zijn zonder onze oliebollen- en appelflappenbakkers, beslagmakers en manusjes-van-alles: Angela, Dieuwie, Ilona, Lotte, Menno, Mijke en Tjitze bedankt voor jullie hulp!

2013-12-31 11.07.56

Ook waren er 10 oliebollen voor Jacqueline Hartgers, die de uitslag van VEO 1 op zaterdag 21 december helemaal correct voorspeld had. De tussenstand van deze actie bedraagt momenteel €534.

Janneke, Judith en Marlies