Nieuwe Velden in gebruik!

nieuwHet is zover: we kunnen als VEO de nieuwe velden gaan gebruiken! Vanavond trappen we af met de eerste trainingen en als na de keuring van donderdag ook alles goed blijkt te zijn, dan spelen de eerste teams a.s. zaterdag hun wedstrijden op de nieuwe velden. De eerste stap op weg naar ons nieuwe complex is dan gereed.

Hoewel de velden donderdag pas officieel worden gekeurd verwachten wij, de gemeente en de aannemer hier niet al te veel problemen mee. Trainen kunnen we in ieder geval op de nieuwe velden en dat betekent dan ook dat met ingang van morgen de aannemer begint met de werkzaamheden op ons huidige grasveld. Ons kunstgrasveld blijft nog liggen tot na de keuring van a.s. donderdag. Mocht dit onverhoopt niet goed gaan, dan kunnen we zaterdag toch onze competitie afwerken. Is de uitslag van de keuring positief, dan zal ook begonnen worden met de sloop van het kunstgras.

Al met al is de aanleg van de velden snel verlopen en hebben we op een paar kleine hobbels na, zoals het gebrek aan verlichting, een prachtig complex gekregen om te sporten. Wat betreft het clubgebouw moeten er nog een aantal stappen worden gezet. Zoals al in de media heeft gestaan, is er nog geen overeenstemming tussen Catch en VEO over ons huidige clubgebouw. Daar gaan we zeker uit komen en de verwachting is dat we hier de komende maand meer duidelijkheid over krijgen. Op de ALV begin oktober hopen we hier meer over te kunnen vertellen. Er zal dus nog een tijdje zijn dat de kantine en velden uit elkaar liggen, maar de verwachting nu is dat dit vanaf komend seizoen definitief tot de verleden tijd hoort.

Namens het bestuur wil ik iedereen veel sportief plezier toe wensen op onze nieuwe velden en hopen wij dat iedereen tevreden kan zijn met dit mooie resultaat voor VEO als vereniging.