Nieuwe Coronamaatregelen

Beste leden en ouders van leden,

Gisteravond zijn er weer nieuwe maatregelen aangekondigd om het Corona virus in te dammen die ook ons als korfbalvereniging raken. Wij verwachten dat er later deze week nog specifieke richtlijnen zullen volgen voor korfbal, maar daarop vooruitlopend zijn er al wat maatregelen die per direct ingaan.

De kantine is gesloten voor het halen van consumpties, alleen de wc’s zijn op zaterdag toegankelijk via de voorzijde. De kleedkamers blijven geopend zoals het tot nu toe ook het geval was (maximaal 6 personen per kleedkamer), maar kom zoveel mogelijk omgekleed naar het veld en douche thuis.

Op trainingsavonden kun je als ouder niet meer blijven kijken op het complex. Je kunt je kind afzetten en ophalen bij het toegangshek.

Van ouders die rijdienst hebben wordt verwacht dat zij in de auto een mondkapje dragen. Je wordt bij een uitwedstrijd gezien als begeleider van het team, daardoor ben je er niet als publiek en mag je naar de wedstrijd kijken. Het kan echter zijn dat de ontvangende vereniging hier andere regels voor hanteert en we vragen je die altijd te respecteren. Bij thuiswedstrijden geldt dit niet en kun je als ouder voorlopig niet komen kijken. Uitzondering daarop is de KangoeroeKlup, daar is per kind 1 begeleider toegestaan.

We verwachten later deze week met meer informatie te komen, als ook vanuit het KNKV richtlijnen zijn opgesteld. En natuurlijk blijft gewoon gelden; heb je Corona gerelateerde klachten, blijf dan thuis.

Namens het Bestuur,

Aart Berkhout