Mila Tiemens en Stijn Korving bij RTC toernooi onder 15 jaar

Woensdag 20 oktober hebben Mila Tiemens en Stijn Korving meegedaan aan het RTC toernooi onder 15 jaar in Wageningen. Samen met spelers van Top, Velocitas en Pernix vertegenwoordigden zij de clubs uit de regio Rijnland. De eerste wedstrijd tegen RTC de Vallei ging verloren met 9-5. De tweede wedstrijd tegen RTC Alblasserwaard was een stuk spannender. Beide ploegen waren aan elkaar gewaagd. Lang ging het gelijk op maar uiteindelijk won RTC Alblasserwaard met 8-6. In de tussentijd hebben Pieter en Edwin hun kwaliteiten getoond achter de jurytafel. Daarna de wedstrijd tegen RTC Zeeland. Deze wedstrijd is, mede door twee mooie doelpunten van Mila, ruim gewonnen met 14-3. De tweede keer tegen RTC de vallei heeft met meer doelpunten hetzelfde resultaat opgeleverd. Direct er achter aan tegen RTC Alblasserwaard. Deze wedstrijd werd helaas ook verloren. De laatste wedstrijd stonden onze twee veo-ers samen in een vak. Stijn pakte in deze wedstrijd zijn tweede doelpunt van dit toernooi en RTC Rijnland wint deze strijd met 6-5. Mila en Stijn hebben met hun prestaties van vandaag VEO goed vertegenwoordigd op het RTC toernooi. Eind december is het volgende RTC toernooi in Rotterdam.