Met winst de winterstop in

De laatste wedstrijd voor de korte ‘winterstop’ was aangebroken. De laatste wedstrijd voor de A1 in 2019. Zoals vorige week duidelijk werd, zit er een stijgende lijn in de resultaten van ons team. Deze week is het een kwestie van dit doorzetten.

Opnieuw een bekende ploeg; Weidevogels A1. Op het veld was dit een spannende uitwedstrijd met een uitslag van 12-13 winst. Dit moet deze week beter kunnen. Deze week speelden we thuis in Essesteijn.

Pepijn en Emma beginnen deze week op de bank. Opnieuw was het een spannende wedstrijd. Beide ploegen begonnen scherp. Dit zorgde voor een redelijk gelijkopgaand begin van de wedstrijd. Gelukkig wist VEO uiteindelijk de overhand te pakken. We gingen de rust in met een stand van 11-8.

Pepijn en Emma werden het veld ingezet. De tweede helft wisten we de overhand te behouden, hoewel er niet heel veel meer gescoord werd. De wedstrijd eindigd met een mooie overwinning van 15-13. Dolblij was iedereen met de eerste overwinning in de zaal en konden we met een gerust hart de vakantie ingaan.

Nog even de score statistieken:

Merle (1x), Ivo (2x), Luuk (5x), Pepijn (1x), Anique (1x), Ivan (5x).

We hebben erg genoten van de wedstrijden in 2019 en wij hopen jullie ook. We hopen jullie weer allemaal terug te zien op de tribune komend jaar! Fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!

• Eline Zoutenbier, teammanager A1

Wilt u op de hoogte blijven van VEO A1? Volg ons dan op instagram voor wedstrijdinformatie, foto’s, uitslagen, wedstrijdverslagen en meer! @ckvveoa1. Voor verdere informatie en vragen, contact ckvveoa1@gmail.com.