Met 4 bakstenen bouw je een clubhuis

Sinds enkele weken is er een actie gestart om geld in te zamelen voor de bouw van het nieuwe clubhuis onder noemer ”Draag je steentje bij”.  Onder het nieuws over het nieuwe clubhuis (blauwe knop links op de pagina) wordt precies uitgelegd hoe dat moet, maar het principe is simpel :  ga naar www.veokorfbal.nl/muur en klik op “JA IK KOOP STENEN”.

Dat is intussen al door de nodige mensen gedaan, maar nog lang niet genoeg! We hebben ons als leden op de laatste ALV verplicht om samen bij te dragen aan de bouw van het clubhuis en dat moeten we ook samen doen. Om het nodige geld bij elkaar te brengen is het daarom nodig dat elk VEO-lid ten minste 4 stenen koopt. Dat kost € 200,- en dat is best een hoop geld. Maar dat geld hoef je niet allemaal zelf bij elkaar te brengen. Zorg er voor dat iedereen in je omgeving weet hoe belangrijk het is dat het nieuwe VEO clubhuis er komt. Als je het goed genoeg vertelt en misschien nog het plaatje laat zien dat op de site staat, dan moeten er toch mensen genoeg zijn die je willen helpen om dat clubhuis te bouwen. En die daarom wel een steentje willen bijdragen.

4 stenen per VEO-lid moet mogelijk zijn. Help daar allemaal aan mee!