Ladies and gentleman: “Let’s play darts!!”

Het staat al vermeld in de evenementenlijst van de VEO kalender, maar nu dan toch de officiële aankondiging. Op 18 januari 2019 ( net na de Embassy) om 19.00 uur kunnen alle topdarters en goed bedoelende amateurs weer in het VEO clubhuis terecht om met elkaar te strijden om de VEO Dart bokaal.
Vorig jaar moesten we de prijs laten aan Robert Schoof (trainer VEO 2) die speciaal voor dit evenement een professioneel darter uit Engeland had ingehuurd om voor de prijzen mee te kunnen doen.
Wie gaat er dit jaar met de beker vandoor? We gaan dit jaar voor 50 koppels dus 100 deelnemers in de zaal. Kosten zijn € 5,- per persoon.
Inschrijven per koppel is het handigst, maar heb je geen partner maar vind je darten wel erg leuk meld je dan toch aan dan zoeken wij een passende match. (een Engelse prof?)
Inschrijven kan per E-mail bij Fred Verschoor: fredenconnie@hotmail.com
Of Arnold Jongenburger: a.jongenburger@casema.nl
We hopen jullie op 18 januari aan het bord te ontmoeten.

Groet,
Fred en Arnold