Korfbalvereniging VEO organiseert voor de 42e keer de Wandelavondvierdaagse van Voorburg

PERSBERICHT

Avondvierdaagse Voorburg 28 t/m 31 mei 2018

Heel Nederland staat in de laatste week van mei in het teken van de avond4daagse. Ook Voorburg doet mee. De avond4daagse is voor jong en oud die op een gezellige en ontspannende manier wil bewegen. De avond4daagse in Voorburg vindt plaats van maandag 28 tot en met donderdag 31 mei 2018.

Iedere avond is er een andere, mooie route van 5 kilometer langs het vele groen van Voorburg te lopen. Er zijn gekwalificeerde verkeersregelaars aanwezig bij de verschillende oversteekpunten.
De eerste wandelavond wordt gestart met een warming-up en op de slotavond worden de wandelaars feestelijk en muzikaal welkom geheten met Drumfanfare Duindorp Scheveningen.
Wie mee wil doen aan de Voorburgse avond4aagse kan zich vanaf nu inschrijven.

Start- en eindpunt
Clubhuis van korfbalvereniging V.E.O. op Sportpark Westvliet aan de Groene Zoom 4B.

Starttijd
Elke avond om 18.30 uur.

Deelnamekosten
€ 4,50 per wandelaar bij voorinschrijving (t/m zaterdag 26 mei)
€ 5,00 per wandelaar bij inschrijving op de eerste wandelavond.

Inschrijven
Meedoen is snel en gemakkelijk te regelen via de e-mail: avondvierdaagsevoorburg@gmail.com.
Graag met vermelding van naam, woonplaats, kind (+leeftijd) of volwassen en voor de hoeveelste keer wordt meegelopen. Dit laatste is van belang om de juiste medaille te bestellen. Meldt u meerdere personen tegelijkertijd aan, dan graag ook van hen deze gegevens vermelden.