Juni is beachkorfbal-maand bij ODO!

In juni organiseert ODO 4 beachkorfbal-evenementen op onze eigen beachveld. 1 groot toernooi op 30 juni met ook mogelijkheid tot een maaltijd en een feest, en 3 zomeravond beachkorfbal avonden.

Hoe teams er uit zien (denk buiten kaders van lidmaatschappen, competitie-teams en verenigingen) en welke datum(s) de teams kiezen: het is helemaal vrij. Leuk om met een team het seizoen af te sluiten om alvast te wennen aan de nieuwe teamindelingen voor volgend seizoen. Ook een kans om oud-leden weer eens ongedwongen een balletje te laten gooien.

30 juni: Smaak & Meer Beachkorfbal Toernooi

Op 30 juni organiseren we het Smaak & Meer Beachkorfbal Toernooi. Vanaf 14.00 uur zijn er wedstrijden voor teams uit de senioren, waarbij we zo veel mogelijk poules maken op basis van leeftijd en sterkte van de ploegen. We spelen beachkorfbal in de variant met 2 dames en 2 heren, dus minimaal 4 dames en 4 heren is aan te raden. Mix&match, vergeet vaststaande structuren als lidmaatschappen, verenigingen, competitieteams en leeftijden!

Na de wedstrijden is er voor wie wil een heerlijke maaltijd en een afterparty. Schrijf je team nu in .

Smaak & Meer Zomeravond Beachkorfbal

Wil je alvast ingespeeld raken voor het toernooi, of vind je het gewoon leuk om met een stel vrienden een avondje te beachkorfballen? ODO organiseert in aanloop naar het toernooi drie Smaak & Meer Zomeravond Beachkorfbal avonden. Op woensdagavond 6, vrijdag 15 en vrijdag 22 juni gaan we vanaf 20.00 uur los en na afloop is er tijd voor een lekkere Desperados (18+) of fris Raketje.

Ook hier geldt het advies van een team met minimaal 4 heren en 4 dames, en we proberen iedereen zo goed mogelijk op leeftijd en sterkte in te delen. Schrijf je in voor één of meer avonden en we sturen jullie zo snel mogelijk het wedstrijdprogramma, we streven naar tussen de twee en vier wedstrijden van 15 minuten per avond.