Invulling bestuursfuncties + Vacature Communicatie

Om diverse redenen hebben we ons beraden over de verdeling van de diverse taken en functies binnen het bestuur. Op de ALV van september hebben we beloofd om hierop terug te komen en jullie daarover te berichten. Bij deze een kort overzicht van de uitkomst:

Voorzitter: Cock Fuchs

Penningmeester: Luc Terra

Secretaris: Jan Scheffers

Technische Zaken: Krista Roon (tevens vice-voorzitter)

Algemene Zaken: Chris Boogert (Met name evenementen en sponsoring)

Algemene Zaken: Remco van Amersfoort (Met name vrijwilligersbeleid en clubhuis)

Zie voor een uitgebreidere functiebeschrijving elders op de website (VEO bestuur).

Het moge duidelijk zijn, dat we er zin in hebben om onze ambitieuze vereniging van dienst te zijn. Er zijn plannen en ideeën op velerlei gebied.

Waar wij nog écht hulp bij kunnen gebruiken is iemand, die zich wil en kan ontfermen over de post “Communicatie”.

Is er iemand, die zich hiertoe aangesproken voelt: meld je dan bij een van ons, of… weet je iemand, waarvan jij denkt dat die persoon deze portefeuille geweldig zou kunnen?

Meld dat dan bij ons, dan gaan wij die persoon benaderen…

En voor nu: Even genieten van de herfstrust en dan daarna weer volop de zaal in.

[PS: Al ingeschreven voor het darten??…]

Namens Bestuur VEO

Jan Scheffers, secretaris