Inschrijven als scheidsrechter is verlengd tm 3 september!

In vergelijking met andere jaren hebben nog weinig leden zich ingeschreven als scheidsrechter voor het komend veldseizoen. Dit komt wellicht door de vakantietijd of omdat de selectie voor de senioren nog maar pas bekend is geworden.

Om iedereen de kans te geven om zelf te kiezen wanneer hij of zij fluit, is de inschrijving verlengd tot en met aanstaande zaterdag 3 september.

Heb je je nog niet ingeschreven als scheidsrechter, schrijf je dus nu alsnog in als scheidsrechter voor (ten minste) 1 wedstrijd. Zo help je je mede-VEO’ers die – net als jijzelf – graag een scheidsrechter bij hun wedstrijd hebben.

Bovendien: Schrijf je je niet in, dan is de kans groot dat je alsnog wordt ingedeeld om één van de openstaande wedstrijden te fluiten. Hierbij heb je dus zelf geen invloed meer op bij welk team je wanneer fluit. Kun je deze wedstrijd niet, dan zul je zelf vervanging moeten regelen.

NB hierbij houden we er uiteraard wel rekening mee dat de meeste A-junioren het nog niet zien zitten om wedstrijden van oudere teams te fluiten; zij worden dan in het zaalseizoen een extra keer ingedeeld als zaalwacht.

INSCHRIJVEN DOE JE IN DIT ONLINE BESTAND:

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over het zelf inschrijven, dan kun je een mail sturen  naar scheidsrechters@veokorfbal.nl.

Namens de scheidsrechterscommissie van VEO,

Carina van Vliet