Informatie opzeggen lidmaatschap

De komende periode duren de maatregelen van de regering voort en dat betekent voorlopig nog geen korfbal noch andere activiteiten bij VEO helaas… Het KNKV komt na 6 april met nieuwe mededelingen.

Hopelijk kunnen we straks wel weer gewoon aan het volgende seizoen beginnen. De technische commissies zullen weer de handen vol hebben aan de voorbereiding, waarvan de teamindeling natuurlijk een belangrijk onderdeel is.

Uiteraard hopen wij van harte, dat jullie ook na deze moeilijke periode allemaal lid zullen blijven, maar mocht je onverhoopt van plan zijn toch het lidmaatschap op te zeggen, dan willen we je met dit bericht herinneren aan de procedure die we binnen VEO hanteren om ervoor te zorgen dat dit proces soepel verloopt:

• Als je wilt opzeggen, stuur dan een e-mail aan het secretariaat (secretariaat@veokorfbal.nl). Elke andere manier van opzeggen wordt niet geaccepteerd. Dit betekent dat je dus niet kunt opzeggen bij je trainer of bij een lid van de TC.
  • Conform afspraken gemaakt op de algemene ledenvergadering kan opzeggen plaats vinden tot en met 30 april 2020. Je ontvangt na je bericht uiterlijk na een week een e-mail waarin wij de opzegging bevestigen. Hou alsjeblieft in de gaten of je deze bevestiging ontvangt voor het geval er iets met de verzending van je opzegging misgegaan is…
  • Als je niet opzegt vóór 1 mei 2020, dan brengen wij de contributie voor het volgende seizoen in rekening.
  • We streven ernaar begin juli alle leden de factuur van de contributie toe te sturen voor het nieuwe seizoen. De betalingstermijn is dertig dagen.
  • Circa half augustus versturen we eventuele herinneringen met een betalingstermijn van acht dagen.
  • We beogen hierbij voor 1 september 2020 alle contributies binnen te hebben.
  • Als je gespreid wilt betalen, dan kun je (na ontvangst van de factuur) een verzoek hiervoor indienen bij de penningmeester (penningmeester@veokorfbal.nl)

Heb je nog vragen over deze procedure? Neem dan contact op met de penningmeester (Oscar Mechielsen) of de secretaris (Jan Scheffers).

Namens het bestuur,

Jan Scheffers, secretaris