INFO OVER START NIEUWE SEIZOEN: TRAININGEN EN EERSTE WEDSTRIJDEN JEUGD

Beste ouders/verzorgers,

De zomervakantie komt eraan. De laatste training voor de jeugd is op zaterdag 11 juli.

In week 6 van de schoolvakantie starten we weer, A1, B1 en C1 starten zelfs zaterdag 22 augustus al!

WEDSTRIJDEN

Zaterdag 22 augustus is er het Achilles Alsem League toernooi voor A1, B1 en C1.

Zaterdag 29 augustus (de laatste zaterdag van de schoolvakantie) nemen alle B, C, D, E en F teams deel aan het toernooi van Excelsior in Delft. De precieze tijden zijn nog niet bekend maar houdt deze dag vrij in jullie agenda!

Voor de A1 en A2 wordt op 29 augustus een oefenwedstrijd geregeld.

Heel belangrijk: mocht je niet kunnen wil je je kind dan nu alvast afmelden bij het wedstrijdsecretariaat? Voor de D, E en F teams kan dit (bij voorkeur via Whats app) op nummer 06-11041965 en voor de A, B en C teams kan dit op nummer 06-81499760.

TRAININGEN

Maandag 24 augustus en woensdag 26 augustus zijn de eerste trainingen van het nieuwe seizoen voor ALLE jeugd teams. De trainingstijden op het veld zijn als volgt:

A en B trainen op maandag èn woensdag van 19.00 – 20.30 uur, C van 19.00 – 20 uur.

D, E en F trainen op maandag èn woensdag van 18.00 – 19.00 uur.

Mochten er nog vragen zijn, stel deze bij voorkeur via mail: veo.tcjeugd@gmail.com

We wensen jullie allemaal een mooie zomervakantie!

Met sportieve groet,

De TC Jeugd