Hulp gezocht bij Avond4daagse Voorburg

Vrijwilligers gezocht voor Avond4daagse Voorburg 2018 (28 t/m 31 mei)

Ja gezellig, de Avond4daagse Voorburg komt er weer aan!Voor de 42e keer gaat deze van start en wel op maandag 28 mei. De scholen zijn geïnformeerd en bijna allemaal doen ze weer mee. Dus voor ons werk aan de winkel en kunnen we alle vier de wandelavonden wel weer wat vrijwilligers gebruiken om het evenement goed te laten verlopen. Wie-o-wie van de VEO’ers en/of ouders van VEO-leden willen ons op een avond (of meer) helpen?

Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar vrijwilligers die ons deze vier dagen kunnen helpen. Iedere avond hebben wij zo’n twintig vrijwilligers nodig. Het merendeel wordt gevraagd om de verkeersveiligheid onderweg te regelen. Wij kunnen dit niet alleen en zijn daarom op zoek naar jullie.

Iedere avond starten de wandelaars om 18.30 uur. Iedere avond eindigt om 21.00 uur.
De ervaring leert dat iedereen dan al lang en breed weer terug is. Is dat het geval, dan ben je ook eerder klaar. Maar vooralsnog houden we graag 21.00 uur aan. Better safe than sorry.

Waar hebben we hulp bij nodig

Achter de tafels in het clubhuis 1 à 2 personen
maandag, woensdag en donderdag: 17.30 – 21.00 uur:
Wandelaars inschrijven, uitdelen van de wandelkaarten aan de mensen die zich vooraf ingeschreven hebben, stempelen van de wandelkaarten na terugkeer van de wandeling.

Routes uitdelen 3 personen
18.00 – 18.45 uur
Aan het begin van de avond de routes aan de wandelaars uitdelen.

Controlepost 2 personen
18.00 – 21.00 uur
Op de route de wandelkaarten van de wandelaars stempelen.

Verkeersregelaars (18 jaar of ouder) 9 à 11 personen
17.30 – 21.00 uur
Wandelaars veilig helpen oversteken op een aantal locaties op de route.
Belangstelling? Lees ook tekst hieronder ’e-learning’.

Parkeerterrein 2 personen
17.30 – 21.00 uur
Dranghekken plaatsen en zorgen dat het verkeer rond VEO goed geregeld vóór aanvang van de wandelavond en ná afloop.

Drumband hulp 2 personen
19.00 – 21.00 uur
Donderdag worden de wandelaars op het laatste deel van de route – vanaf park Vreugd en Rust – rond 19.45 uur voorzien van fanfaremuziek. Hulp is nodig bij een veilige voortzetting van de wandeling naar het VEO-clubhuis.

E-learning voor verkeersregelaars
Voor wie wil helpen als verkeersregelaar moeten we wel verzoeken een e-learning programma te volgen. Klinkt heftig, maar valt reuze mee. Kost je thuis zo’n 30 minuten. Je moet je dan op deze website registreren: https://www.verkeersregelaarsexamen.nl. Je krijgt van ons per mail een handleiding. Het programma is verplicht vanuit de wet en regelgeving die aan alle kanten is aangescherpt.

Kortom: we zijn blij met jullie hulp!
Iedereen die zich aanmeldt, helpt niet alleen de Avondvierdaagse commissie, maar ook VEO. Onze korfbalclub zet zichzelf met een gezellig, sportief en veilig evenement goed op de kaart en kan de opbrengst weer investeren in onze mooie club. Dus, meld je bij één van ons vieren aan of stuur een e-mail naar: avondvierdaagsevoorburg@gmail.com.

PS Er hangt een schema met welke hulp waar nodig is bij de Avond4daagse Voorburg op het memobord in de hal van het VEO-clubhuis!

Alvast dank en hartelijke groet,

Commissie Avondvierdaagse Voorburg:
Jetteke Sjouke