#Houvol: alleen welkom op VEO tijdens eigen training en wedstrijden.

Beste VEO leden,

Aangezien de corona maatregelen zijn versoepeld voor senioren tot 27 jaar komen er ook weer meer leden op VEO.

Vanuit de tc jeugd en tc senioren plannen we de onderlinge wedstrijden en de trainingen zo dat er voldoende tijd is tussen de wedstrijden. Idee is dat jeugdleden dan voldoende tijd hebben om het veld corona proof te verlaten voordat de senioren leden op VEO komen.

Nu zien we dat jeugdleden na hun wedstrijd lang(er) op VEO blijven èn dat er senioren zijn die al (veel) eerder dan hun eigen wedstrijd op VEO zijn. We begrijpen dat dat natuurlijk heel gezellig is. Tegelijkertijd is dit NIET de bedoeling zolang de corona maatregelen er zijn.

Daarom vriendelijk doch dringend verzoek om alleen op VEO te zijn als je een wedstrijd of training hebt. Of natuurlijk als je zelf training geeft, fluit of bijvoorbeeld als corona coördinator op VEO bent.

TC jeugd en TC senioren