Het nieuwe vervoerschema staat op de site

Binnen VEO is het een goed gebruik dat voor de uitwedstrijden van de jeugdteams een indeling wordt gemaakt van welke ouders/verzorgers wanneer autorijden. Veel mensen weten dat dit twee weken vooruit te zien is op de tabbladen ‘Pupillen’ en ‘Aspiranten & Junioren’. Minder bekend wellicht is dat het complete vervoerschema voor het komend zaalseizoen nu al op de site staat (zie kopje ‘handige links’ rechtsonder op de site). Hiernaast ontvang je in de week voordat je moet rijden twee maal een herinneringsmailtje.

Bij het maken van het vervoerschema is zo goed mogelijk rekening gehouden met rijbeurten voor broers/zussen en met ouders/verzorgers die niet in staat zijn om te rijden naar uitwedstrijden. Mocht hierbij nog iets over het hoofd zijn gezien, stuur dan een mailtje naar vervoer@veokorfbal.nl. Bij het volgende veldseizoen kan hier dan rekening mee worden gehouden.

Als je bent ingedeeld voor een uitwedstrijd waarbij je net niet kunt rijden, dan is het de bedoeling dat je zelf even onderling ruilt met de ouders/verzorgers van een van de teamgenootjes van je kind. Dergelijke ruilen worden niet verwerkt in het vervoerschema en hoeven dus niet te worden doorgegeven.