Hervatten jeugdtrainingen

Per 29 april zijn we bij VEO weer begonnen met het opstarten van de trainingen voor de jeugd. Het was voor iedereen even wennen aan alle nieuwe maatregelen, maar uiteindelijk zagen we bij alle kinderen, ouders, trainers en vrijwilligers toch vooral een grote lach op het gezicht. Om de komende weken te blijven genieten van het korfballen bij VEO is het volgende schema opgesteld waarbij er wat meer ruimte is om op het veld te staan.

Iedere Maandag:

17:00 – 18:10: C-teams

18:30 – 19:40: B-teams

20:00 – 21:10: A-teams

Iedere Woensdag:

17:00 – 17:50: Kangoeroes en F-teams

18:10 – 19:00: E-teams

19:20 – 20:10: D-teams

Iedere Zaterdag:

09:00 – 10:00: Kangoeroes en F-teams

10:20 – 11:20: E-teams

11:40 – 12:40: D-teams

13:00 – 14:00: C-teams

14:20 – 15:20: B-teams

15:40 – 16:40: A-teams

De trainingen worden niet per team verzorgd, maar voor de hele leeftijdsgroep en zullen worden gegeven door de hoofdtrainers van de leeftijdsgroepen met hulp van de jeugdtrainers en gasttrainers.

Als je kind het leuk vindt om een vriendje of vriendinnetje mee te nemen dan is dat erg leuk en zij zijn meer dan welkom! De trainingen zijn toegankelijk voor kinderen van alle niveaus, ook zonder korfbalervaring.

Per leeftijdsgroep is altijd 1 ouder nodig om te helpen met het toezicht houden op de Coronaregels. We zijn erg hard op zoek naar ouders die dat op een vaste dag willen doen, mocht je dat willen stuur dan een berichtje naar Janneke Zoutenbier.

Ter herinnering staat hieronder ook nog een keertje de regels die rond de velden gelden:

• Het sportcomplex geeft alleen toegang aan kinderen die op dat moment training hebben en hun trainers.
  • Je mag niet eerder dan 10 minuten voor aanvang aanwezig zijn op het sportcomplex, en binnen 10 minuten na afloop van de training moet je ook weer van het sportcomplex af zijn.
  • De kleedkamers en het clubgebouw zijn niet open, dus je komt omgekleed naar de training toe en kunt niet douchen.
  • Ga voordat je komt trainen goed naar de wc, de toiletten zijn niet geopend!
  • Iedereen neemt zelf een bidon mee en mogen niet worden gedeeld.
  • Ben je zelf ziek en/of verkouden of is iemand in je huishouden ziek, dan kom je niet trainen.
  • Kinderen van 13 t/m 18 jaar houden 1.5 meter afstand van elkaar
  • Alle trainers houden 1.5 meter afstand van elkaar en van de kinderen.
  • Kom je als ouder een kind brengen of halen, dan wacht je in de auto of blijft op 1.5 meter afstand van andere mensen wanneer je op de fiets komt. Kletsen met een andere ouder of blijven hangen op het parkeerterrein is niet toegestaan.
  • Bij aankomst moeten alle kinderen en trainers hun handen desinfecteren, dit gebeurt ook met alle materialen die worden gebruikt.
  • Op het sportterrein is een Corona-coördinator aanwezig die toeziet op alle maatregelen. Je volgt zijn instructies op en als je je niet aan de maatregelen houdt, word je direct weggestuurd.

Met vriendelijke groet,

Namens de TC Jeugd