Herinnering: Schrijf je nu in als scheidsrechter

Tot en met vrijdag 15 november dienen alle senioren en A-jeugd zich (voor minstens 2 zaalwedstrijden) in te schrijven als scheidsrechter. Er zijn ondertussen voor zo’n 60 wedstrijden nu al scheidsrechters ingeroosterd (veel dank, inschrijvers!). Dat is een mooi resultaat, maar uiteraard kan de respons nog beter.

Schrijf je je niet in, dan is de kans groot dat je alsnog wordt ingedeeld om één van de openstaande wedstrijden te fluiten. Hierbij heb je dus zelf geen invloed meer op bij welk team je wanneer fluit. Kun je deze wedstrijd niet, dan zul je zelf vervanging moeten regelen.

Ook bij het indelen van zaalwachtbeurten zal rekening worden gehouden met hoe vaak je fluit. Schrijf je je niet in als scheidsrechter, dan krijg je dus extra zaalwachtbeurten.

INSCHRIJVEN DOE JE IN DIT ONLINE BESTAND:

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over het zelf inschrijven, dan kun je een mail sturen  naar scheidsrechters@veokorfbal.nl.