Hemelvaarttoernooi wedstrijdprogramma

Met de link hieronder is het wedstrijdschema te vinden voor het Hemelvaarttoernooi:

programma VEO toernooi 2023 v0.8E.pdf – Google Drive

Als de link niet werkt, plak dan de volgende link in je webbrowser:

Op donderdagochtend zullen er ook op meerdere plekken in de buurt van de wedstrijdtafel QR codes worden opgehangen met een linkje naar het wedstrijdschema. Dat is hetzelfde linkje als hierboven.

Er kunnen last-minute wijzigingen worden doorgevoerd in het wedstrijdprogramma dus controleer donderdagochtend nog even of er niets veranderd is voor jouw team!

Tijdens het toernooi zullen de uitslagen en poulestanden meerdere keren worden bijgewerkt, dat is middels deze zelfde link te vinden. In het laatste uur van de dag worden de poulestanden niet meer bijgewerkt tot de prijsuitreiking waar de poulewinnaars bekend worden gemaakt.

Als er vragen zijn over het wedstrijdschema, uitslagen of poulestanden, ga hiervoor langs op Hemelvaartsdag bij de wedstrijdtafel in de kantine.

Veel speelplezier!

Namens de toernooicommissie,