[Hemelvaarttoernooi] Poule-indeling en verdere info

Hierbij de poule-indeling voor het Hemelvaarttoernooi 2018.
Definitieve pouleindeling 2018

Wil je met het volgende rekening houden:

Aangepaste indeling

Er is een aangepaste indeling waarbij teams de wedstrijden voornamelijk in de ochtend (vanaf 09:30 tot 13:30) spelen óf in de middag. (van 12:20 tot 16:30)

Voor het ophalen van het wedstrijdprogramma:
Graag voor 9.00 uur aanwezig.
Bij indeling in het tweede deel van het toernooi graag voor 11.30 uur aanwezig.

Parkeren

Vanwege het aantal bezoekers, kan het erg druk zijn bij het parkeren vooraan het sportpark. Volg de aanwijzingen van de vrijwilligers op.
Houdt er rekening mee dat er wat verder gelopen kan moeten worden.

Fluiten

Wij vragen ook extra aandacht voor de te fluiten wedstrijden:
– van de VEO senioren en junioren wordt verwacht dat zij de hele dag aanwezig zijn. Deze ploegen zijn de hele dag ingedeeld om te fluiten.
– andere verenigingen die de hele dag aanwezig zijn, kunnen de hele dag worden ingedeeld om te fluiten.

Wij kijken uit naar een gezellig, sportief toernooi.

De toernooicommissie,

Steven Kersbergen,
Ernst Zoutenbier,
Coen Speckens en
Mandy Mulder

Pubquiz & 50 Tinten Wit Feest

Na het grote succes van de recordpoging en de intiemere seniorenversie aan het begin van het seizoen, zal er dit jaar een speciale Hemelvaart Pubquiz georganiseerd worden voor alle aanwezigen op het toernooi.

Bel, app en regel iedereen die jij als slim inschat en vorm je pubquiz team van 5 a 7 personen. Rond 19 uur gaan we beginnen, dus zorg dat je er klaar voor zit.

En na afloop natuurlijk allemaal door naar het feest. Er zijn wel 50 tinten om aan te trekken. Al ben je gebroken van de dag, DJ Barry zorgt ervoor dat je vol energie feestend het eind van het feest gaat halen!

Zie het evenement op facebook voor meer informatie: https://www.facebook.com/events/236423543592718