Hemelvaarttoernooi 2018: Wedstrijden, Pubquiz en een 50 Tinten Wit Feest

Over 2 weken is het al zo ver. Het jaarlijkse VEO Hemelvaarttoernooi met overdag zware wedstrijden, (hopelijk) hoge temperaturen, goede verzoeknummertjes en een knallend feest om de dag mee af te sluiten. De organisatie is al druk met alle voorbereidingen, maar aankomend jaar zorgt zij voor meer…

Na het grote succes van de recordpoging en de intiemere seniorenversie aan het begin van het seizoen, zal er dit jaar een speciale Hemelvaart Pubquiz georganiseerd worden voor alle aanwezigen op het toernooi.

Bel, app en regel iedereen die jij als slim inschat en vorm je pubquiz team van 5 a 7 personen. Rond 19 uur gaan we beginnen, dus zorg dat je er klaar voor zit.

En na afloop natuurlijk allemaal door naar het feest. Er zijn wel 50 tinten om aan te trekken. Al ben je gebroken van de dag, DJ Barry zorgt ervoor dat je vol energie feestend het eind van het feest gaat halen!

Wit, witter, witst of toch zwartwit?
Tot de 10e!

De Feestcommissie