Grote ClubActie verkoop op de goede weg – hou vol !

Enorme dank aan iedereen die al zo fanatiek loten aan het verkopen is! Dit is voor VEO heel erg belangrijk, we zijn er dus blij mee en dankbaar voor. Hou nog even vol en bereid je voor op een pittige eindsprint !

Voor iedereen die al zo fanatiek bezig geweest is, gemiddeld zijn er bijna 10 loten per persoon verkocht. Maar als je de team prijs of je persoonlijke cadeautje binnen wilt slepen is dat natuurlijk nog niet genoeg.

Totaal zitten we vrijwel op de helft van wat we de afgelopen jaren totaal verkocht hebben, dus als je nog ergens loten kunt verkopen dan graag !

En natuurlijk kan het allemaal digitaal, dus scan de QR code op je boekje en stuur de link naar iedereen die je kent, post ’m op de socials en vraag iedereen om te helpen.

Nogmaals bedankt, VEO heeft jullie hard nodig !

Team Grote Club Actie