Grote Clubactie leidt landelijk tot recordbedrag

De Grote Clubactie heeft dit jaar landelijk een recordbedrag van 9,5 miljoen euro opgebracht. Dat is 1 miljoen euro meer dan vorig jaar. Dit jaar werden door ruim 300.000 leden van zo’n 5.300 verenigingen drie miljoen lootjes verkocht. De loten werden niet alleen aan de deur verkocht, maar ook online.

Ook bij VEO is dit jaar hard gewerkt om loten te verkopen en zo inkomsten voor onze vereniging te genereren. Er is dit jaar €1838,70 opgehaald voor VEO! Ruim 60% dit keer via de online methode. Per 30 november is de verkoop gesloten. Iedereen bedankt voor jullie bijdrage, zowel voor de verkoop als de koop van loten!

Het einde van de verkoop betekent ook dat bekend is geworden wie de meeste loten heeft verkocht: bij de jeugd is dat E3 speelster Jordan Hallensleben (met een speciale vermelding voor de hele E3 als winnend verkoopteam!) en bij de senioren Marloes Verdonk uit VEO 2. Dank ook aan onze senioren voor de aankoop van maar liefs vijf (!) superloten. Aan de verkoopwinnaars is zoals beloofd al iets lekkers uitgedeeld.

Tot slot een woord van dank aan Judith Welschen voor de invoer van de handmatig verkochte loten in het GCA-systeem. Het bestuur hoopt dat we volgend jaar weer op ieders inzet bij de verkoop mogen rekenen!

Nb: de trekkingsuitslag wordt via de website van de Grote Clubactie op donderdag 10 december bekend gemaakt. Vergeet dus niet na te gaan of op jouw lot een prijs is gevallen!

De penningmeester