Grote clubactie gaat weer van start!

Grote clubactie 2018 gaat 15 september weer van start!

De voorgaande jaren was de Grote Clubactie voor CKV VEO een succes, dankzij de geweldige inzet van onze (jeugd)leden.

De loten kosten € 3,00 per stuk, waarvan 80% (€ 2,40 per lot!) naar onze vereniging gaat. De overige 60 cent gaat naar de landelijke organisatie van de GCA, die daar de prijzen voor inkoopt. Zie www.clubactie.nl voor nadere informatie.

Het begin van de lotenverkoop is zaterdag 15 september (niet eerder!). De trekking is op 12 december.

Prijzen voor deelnemers en verkopers

Er zijn vele grote prijzen te winnen. De hoofdprijs bedraagt 100.000 euro belastingvrij. Verder zijn er talrijke reizen, auto (Volkswagen up) en geldprijzen te winnen.

De jeugdige verkopers, landelijk gebeurt dat in de leeftijd van 8 tot en met 15 jaar, dus zeg maar de BCDEF verkopen de loten. Wanneer zij 15 of meer loten verkopen, verdienen ze een of meer waardebonnen om te besteden in een speelgoedwinkel. Dat aantal van 15 moet toch lukken in de eigen buurt, bij familie of op het werk bij een van de ouders. Extra actie voor de lotenverkopers staan in de verkoop boekjes.

De ploeg die gemiddeld per kind de meeste loten verkoopt wint een bedrag voor een uitstapje met de ploeg..

Dit jaar worden alle loten ook weer via een eenmalige automatische incasso verkocht, zodat de kinderen niet met geld over straat hoeven.

Voor vragen.

Mark van der Weijden.