Grote Clubactie afgerond, dank voor ieders inzet!

De Grote Clubactie is dit jaar met een landelijk ongekend hoge opbrengst van 10,7 miljoen euro afgesloten.

Voor VEO is de opbrengst dit jaar wat lager dan het afgelopen jaar, maar met 568 verkochte loten leidt dit nog steeds tot een fantastisch bedrag.

Alle uiteindelijk 37 verkopers, bedankt voor jullie inspanning! De vereniging kan door jullie inzet op ongeveer 1.350 euro rekenen.

Speciale vermelding voor het team van de E1 met liefst 107 verkochte loten. Het was lang spannend met de E2, die uiteindelijk 101 loten heeft weten te verkopen. Ook een hele mooie prestatie.

Individueel heeft Femke uit de E2 de meeste loten (48) weten te verkopen. Finn uit de E1 zat daar met 42 loten vlak achter. Uiteraard ook voor alle andere verkopers een dikke pluim!

Voor iedereen die meer dan 20 loten heeft verkocht wordt vanuit de Grote Clubactie de 20-loten button met oorkonde geactiveerd. Hou je mailbox dus in de gaten.

E1: er komt als dank (via de trainer) een teampresentje jullie kant op en Femke ook jij krijgt als verkooptopper een presentje. Ik zal zorgen dat dit bij jullie wordt afgeleverd.

Ik hoop volgend jaar weer op jullie te mogen rekenen, en oh ja, vergeet niet de lotnummers te checken nadat de trekking op 8 december heeft plaatsgevonden.

Met sportieve groet,

Oscar Mechielsen