Gezocht: Teambegeleid(st)ers voor VEO 1 en VEO 2

Voor VEO 1 en 2 zijn wij per direct maar in ieder geval per augustus 2021 op zoek naar teambegeleid(st)ers.
Hierbij een oproep aan alle VEO leden van 16 jaar en ouder, ouders van jeugdleden en iedereen die VEO een warm hart toe draagt.

Teambegeleider
Het is voor de spelers en de trainer/coaches van de selectie fijn wanneer zij iemand hebben die zorgt dat alles soepel loopt rondom de wedstrijden, zodat de trainer/coach zich volledig kan focussen op de technische begeleiding van het team. Als teambegeleider word je daarom onderdeel van de selectie.

De taken van een teambegeleider zijn o.a. :
Gastheer, administrator, aanspreekpunt, motivator van het team èn enthousiast aanwezig zijn bij (oefen)wedstrijden en een keer per week voor of na de training.

Zie je deze uitdaging zitten? Neem dan contact op met technischezakenbestuur@veokorfbal.nl