Ga staan als je voor VEO bent!

Beste VEO-supporters,

Aanstaande zaterdag staan er in Essesteyn een aantal mooie wedstrijden op het programma. Om 14:30 uur speelt de A1 tegen Nieuwerkerk / Trekvogels A1, bij winst houdt onze A1 aansluiting bij de top van de poule en versterkt het haar plek in de middenmoot.

Het 2e van VEO speelt om 15:50 uur tegen Refleks 2. Bij winst komt het 2e qua punten op gelijke hoogte met Refleks. Saillant detail bij deze wedstrijd is dat de huidige coach van Refleks 2 ,Arnold aka Duif, vorig jaar coach was van VEO 2 en gebrand is op een goed resultaat.

Aansluitend op deze wedstrijd speelt VEO 1 een belangrijke pot om het kampioenschap. Om 17:10 uur speelt het vlaggenschip tegen de nummer 2 van de poule, DVS’69 1. Bij winst staat VEO 1 vier punten los op haar concurrenten en wordt er een grote stap gezet richting promotie.

Wij hopen op volle tribunes en jullie support!! Tot zaterdag.

De VEO selectie.