Een maand online alweer..

..ja u leest het goed! Deze website is ongeveer een maand geleden online gegaan. Waar het in het begin toch nog even zoeken en/of wennen was voor velen, lijkt de rust nu redelijk wedergekeerd. Naar ons weten zijn er gelukkig geen grote problemen geweest. Natuurlijk moesten een aantal zaken nog gefinetuned worden, een website is dan ook nooit af. Ook nu nog is er ruimte voor verbetering. We blijven dus altijd bezig met ontwikkelen van bijvoorbeeld nieuwe functies. Om iedereen op de hoogte te houden zal er af en toe een bericht komen met wat er de afgelopen tijd onder handen is genomen. Op deze manier hopen we dat iedereen het beste uit de website kan blijven halen.

Sinds de lancering begin november…

• Door op een leeftijdscategorie te klikken wordt nu direct het wedstrijd programma geladen.
  • De Fox doelpuntenteller is geautomatiseerd. Het is ons bekend dat op oudere webbrowser hier soms foutieve bedragen worden weergegeven. Naar een oplossing wordt nog gezocht.
  • Het Sponsorkliks logo is toegevoegd aan de zijbalk, inclusief een link naar het resultatenoverzicht van transacties die we met elkaar hebben verdiend.
  • Het fotoboek is online. Oudere foto’s zullen hier nog in worden gezet.
  • De ’Uitslagen invoeren’ knop is toegevoegd. Deze kunt u vinden door helemaal naar beneden te scrollen in het vak uitslagen.
  • Geplaatsten berichten op de website worden nu automatisch weergegeven op de social media platforms Facebook and Twitter.
  • De tekst ’Deze gebruiker heeft nog geen bio ingevuld’ is weggehaald onderaan een nieuwsbericht.
  • Indien een bericht een plaatje (thumbnail) heeft wordt deze nu ook weergegeven bij het bericht zelf. Op dit plaatje kan ook geklikt worden voor volledige weergave.
  • Wekelijkse mailing van scheidsrechters en vervoersschema is ingesteld.
  • Diversen kleine foutjes zijn opgelost.

Wat er op onze to do lijst staat kunt u hier vinden op onze pagina. We hopen dat iedereen zijn weg kan blijven vinden, zo niet kijkt u nog eens in onze in- en handleiding of neem contact met ons op. Ook staan we altijd open voor ideeën en suggesties, schroom niet en laat het ons weten.