Kombifit – doe je mee?

Sinds enkele jaren vindt er, met een klein groepje, iedere woensdag op het VEO-veld een Kombifit-training plaats. Nieuwe deelnemers zijn natuurlijk altijd welkom!

De huidige groep bestaat uit VEO-leden en/of ouders van VEO-kinderen die het leuk vinden om wekelijks een uurtje in beweging te zijn met schotoefeningen en een partijtje korfbal. Sommige deelnemers hebben in het verleden zelf gekorfbald, anderen vinden het leuk om de sport van hun kinderen zelf te beoefenen. Er zijn ook deelnemers die nog nooit eerder hebben gekorfbald. De gemiddelde leeftijd loopt uiteen van 35 tot 55 jaar.

In de winter trainen we op het kunstgras van 20.00 – 21.00 uur. Als eind maart de trainingen van de jeugdteams weer beginnen op het veld, dan trainen we van 18.00-19.00 uur (tegelijk met een groot aantal jeugdteams). Bij genoeg animo gaan we ook in de zomer door. We hebben een app-groep om elkaar op de hoogte te houden en de training te annuleren als het regent :-).

Voor een half jaar deelname zijn de kosten € 25.

We zouden het leuk vinden als we op korte termijn een aantal nieuwe deelnemers kunnen verwelkomen! Je bent van harte welkom om een paar keer vrijblijvend mee te doen. Als je je wilt aanmelden of nog nadere informatie wilt, mail dan naar het volgende mailadres: ledenadministratie@veokorfbal.nl.

Namens de Kombifitgroep: Karin Welschen en Rosemarie Wijnands