KangoeroeKlup VEO

Contactpersoon KangoeroesMarloesdoemee@veokorfbal.nl

De KangoeroeKlup bestaat uit onze jongste leden. Alle kinderen van 3 tot en met 6 jaar kunnen op zaterdagochtend tussen 10 en 11 uur meedoen met de KangoeroeKlup. In de zomer trainen de kangoeroes op ons kunstgrasveld en in de winter in Sporthal Essesteijn.

Een uur lang worden er verschillende spelletjes gedaan rondom samenspelen, balvaardigheid en sportiviteit. Echte wedstrijden worden hier nog niet gespeeld. Vanaf 6 jaar begint het echte korfbal en gaan de kinderen door naar de F-jes waar ze doordeweeks trainen voor de wedstrijden die op zaterdag worden gespeeld.

Ouders mogen natuurlijk mee naar de training en blijven kijken.

De trainers van 2023-2024

De trainingen verzorgen we met enthousiaste trainers. Esther, Janneke, Laura, Nadira, Sanne, Lianne, Merel en Yalou zijn dit jaar de trainers!

Voor een impressie van onze trainingen, zie (en like!) onze Facebookpagina (VEO KangoeroeKlup).

Meedoen met de Kangoeroes?

Je kunt je hier aanmelden om mee te doen. Op elk moment gedurende het jaar kan worden meegedaan met de KangoeroeKlup. De eerste paar proeftrainingen zijn gratis, daarna vragen we je om in te schrijven. Bij inschrijving ontvang je van de KNKV een mooi KangoeroeKlup trainingsshirt.

Heb je nog vragen of wil je meer informatie?

Je kunt altijd met je vragen terecht bij de trainers en trainsters van de KangoeroeKlub of mail naar doemee@veokorfbal.nl.

Lid worden?

De contributie voor een Kangoeroe is 75,- euro per jaar. Heb je een Ooiervaarspas? Dan sport je gratis mee! Kijk hier voor het inschrijfformulier.

Trainingstijden

TeamZaterdag
Kangoeroes10.00 – 11.00

Tijdens de winterperiode in Sporthal Essesteijn.
Tijdens de zomerperiode op ons eigen terrein Groene Zoom 4B.