C1 toch nog najaarskampioen.

C1 tussen hoop en vrees” berichte ik alweer 3 weken geleden. Door met dezelfde score te winnen en te verliezen van Avanti, had VEO C1 het initiatief uit handen gegeven. Avanti had nog een inhaalwedstrijd tegoed en kon bij winst kampioen worden op doelsaldo.

Op de eerste dag van de herfstvakantie speelde Avanti thuis tegen Refleks en… verloor verassend met 8-9 waardoor VEO alsnog overtuigend met 2 punten verschil najaarskampioen werd. Dus was er taart, medailles en een toespraak van bestuurslid Chris Boogert afgelopen zaterdag na de oefenwedstrijd tegen ALO C1 (6-6). En de eerste officiële zaalwedstrijd van de C1 is nota bene ook tegen Refleks C1. Als dank een tractatie meenemen? Maar wel gewoon winnen natuurlijk!

Geplaatst

Tags: