De Grote Clubactie gaat weer van start!

De Grote Clubactie  start op zaterdag 14 september 2013. Alle kinderen  ontvangen een verkoopboekje van de trainer en kunnen dan vanaf zaterdag loten gaan verkopen.download

Een lot van de Grote Clubactie kost € 3,00 en daarvan gaat € 2,40 naar onze vereniging VEO.

Prijzen voor lotenverkopers
De lotenkopers kunnen prachtige prijzen winnen,  maar ook  onder de beste lotenverkopers zijn geweldige prijzen te winnen. De hoofdprijs is een Apple iPod Touch! Ga hiervoor naar www.clubactie.nl/verkoopwedstrijd .

Voor de kinderen die loten verkopen zijn er bij VEO ook cadeaubonnen te verdienen voor elke 15 loten die ze verkopen.

Wij hopen dat we dit jaar een geweldig resultaat zullen neerzetten. Met deze actie willen we zo veel mogelijk ophalen voor de nieuwe kantine. Heel veel succes met de verkoop van de loten.

Als er vragen zijn hoor ik ze graag,

Met vriendelijke groet,

Mark van der Weijden