De GROTE CLUBACTIE dit jaar helemaal DIGITAAL

Maar we gaan natuurlijk nog wel met alle jeugdspelers langs de deuren hoor !

Maar wel op een manier die helemaal bij deze tijd past. Middels een QR code op de voorkant van jouw boekje kan iedereen makkelijker mee doen. En kun je netjes op afstand blijven zodat het voor iedereen veilig blijft. Wil je weten hoe het werkt ? Kijk dan vast dit youtube filmpje.

Ook als je familie of vrienden ver weg wonen kunnen ze mee doen via de VEO website.

De Grote Clubactie start dit jaar op 19 september. Alle jeugdspelers krijgen het loten boekje ruim op tijd, zodat je zo snel mogelijk bij iedereen langs kunt gaan. Je kunt nu natuurlijk iedereen al laten weten dat je loten gaat verkopen, want voor de beste loten verkopers en het team wat samen de meeste loten verkocht heeft, hebben we zoals altijd weer wat leuks in gedachten…

Waarom is De Grote Club Actie zo belangrijk voor VEO ?
Ieder jaar is De Grote Club Actie één van de belangrijkste redenen waarom we zoveel extra leuke dingen kunnen doen bij VEO. Bijvoorbeeld de jeugdcommissie en de activiteiten van het 100-jarig bestaan. En dit jaar hebben we het eerlijk gezegd extra hard nodig.

Dus doe allemaal extra je best en zorg dat je samen met je team de meeste loten verkoopt. Succes !