De Grote Club Actie 2021 start weer!

VEO doet als vanouds mee aan de Grote ClubActie. Uiteraard willen we zoveel mogelijk loten verkopen en hiermee geld ophalen voor onze vereniging. Van de opbrengst elk verkocht lot ontvangt VEO 80%. Afgelopen jaar was dat ruim 1.800 euro!

De jeugdleden van de D t/m F teams hebben hiervoor het bekende lotenboekje inmiddels uitgedeeld gekregen. Elk spelend VEO lid (dus ook de A t/m C en de senioren) heeft als VEO lotenverkoper op zaterdag 18 september jl. een link in de mail gehad naar de eigen persoonlijke verkooppagina. Ook op elk lotenboekje is een unieke QR code opgenomen die daar naar toe linkt. De persoonlijke verkooppagina is makkelijk via de eigen social media kanalen als whats app, insta e.d. te delen. We hopen dat iedereen dit ook actief doet, zodat we samen voor VEO een mooie opbrengst realiseren!

Oh ja, leuke bijkomstigheid: kijk op de site van de GCA, lotenverkopers maken kans op een nintendo switch. Via je persoonlijke verkooppagina hou jij je lotenverkoop in de gaten.

Voor de leden die als team (de QR codes zijn per VEO team met elkaar verbonden) de meeste loten weten te verkopen zet het bestuur een verrassing klaar! Wie gaat er samen voor de teamprijs?

Senioren team opgelet… speciaal voor jullie zijn er dit jaar weer SUPERLOTEN als pakket van 50 stuks. Welk senioren team scoort de meeste superloten? Even melden bij Oscar of Ruud graag 🙂

Ben je supporter van VEO en wil je direct een lot kopen? Dat kan vanaf zaterdag 18 september ook via onze verenigingspagina. https://lot.clubactie.nl/lot/korfbalvereniging-veo/210410

Met vriendelijke groet,

Oscar Mechielsen

Penningmeester C.k.v. VEO

p.s. je kunt nu meteen zelf je QR code scannen en de link vanuit daar  doorsturen naar iedereen die je kent. Succes!