Dank voor de support!

Namens de VEO- selectie en volledige staf laat ik onze dank graag uitgaan naar alle supporters die zaterdag afreisden naar Barendrecht om ons in de zware wedstrijd tegen koploper Vitesse te steunen. Ondanks het gevoel dat wij een thuiswedstrijd speelden door de ongekende positieve impulsen van “onze VEO-tribune” schotelden wij wel een spannende wedstrijd voor, maar voldeden we niet volledig aan onze verwachtingen en deelden we daardoor de punten helaas.

Desondanks gaan we door met hard trainen en druk geven aan onze concurrenten.

Er zijn nog zes wedstrijden te gaan deze zaalcompetitie, waarvan vier thuiswedstrijden. Wij hopen ook tijdens die wedstrijden op dezelfde support te mogen rekenen, zodat we tijdens deze wedstrijden de hal kunnen omdopen tot de “Blue Tigers – Kooi” waaruit geen prooi zal ontsnappen!

Onze dank gaat mede uit naar het Veo-Bestuur dat ons een bus beschikbaar stelde. Tot ziens!

Glenn de Vries, Hoofdtrainer