D1 Kampioen!

Afgelopen zaterdag 10 uur was het tijd voor de kampioenswedstrijd van de VEO D1. De omstandigheden waren helemaal prima, want het was perfect korfbalweer, en de tegenstanders hadden het hele seizoen nog geen punt gepakt. Na de eerste ballen zenuwachtig veel te hard te schieten barstte de score gelukkig nog los, waardoor er bij rust al 7 keer was gescoord. Verdedigend werden door het goede harde werken van de D1’ers veel ballen onderschept. Na rust vlogen de ballen er gelukkig net zo hard in aan de kant van VEO, waardoor de D1 uiteindelijk 15 doelpunten wist te maken. Ook het doel om verdedigend de 0 te behouden werd behaald. Na een smetteloze kampioenswedstrijd kon er dus taart gegeten (en op de trainer gegooid) worden. Zo werd de eerste helft van het veldseizoen mooi afgesloten, en we gaan hard werken om in de zaal ook zo’n mooi resultaat neer te zetten!