Corona-lockdown: naar buiten vanaf januari

Helaas hebben we allemaal gehoord dat de sporthallen per 15-12-2020 haar deuren moest sluiten. Dit betekent dat alle trainingen en onderlinge wedstrijden (voor de jeugd) in de zaal per direct gestaakt zijn.
Ook in deze moeilijke periode proberen we als vereniging te kijken naar wat wel kan. Dit betekent dat het in ieder geval voor de jeugd mogelijk is om buiten in teamverband met elkaar te trainen en onderlinge wedstrijden te spelen (tenzij het gaat vriezen of sneeuwen).
Voor 18+ geldt een maximum aantal van 2 personen waar er te allen tijde 1,5 meter afstand gehouden moet worden.
Momenteel kijken de Technische commissies hoe we een en ander gaan regelen. De TC-jeugd verwacht zaterdag 2 januari de eerste activiteiten op het veld te organiseren voor de jeugd (waar ook weer CoCo ouders en scheidsrechters voor nodig zijn), dus houd de site in de gaten!
Ook de TC-senioren kijkt nog naar de mogelijkheid om veldruimte te bieden. Houd hiervoor de mail/site in de gaten!

Let op: Tijdens de kerstvakantie zijn er dus geen trainingen of wedstrijden.