Contributiefacturen 2021-2022 verstuurd

Afgelopen week zijn de facturen voor de jaarlijkse contributie per mail naar alle leden verstuurd. Als het goed is, heeft ieder lid nu een contributiefactuur per e-mail ontvangen. Als dat niet zo is, check dan eerst je spam box en stuur anders een berichtje naar de penningmeester (penningmeester@veokorfbal.nl), dan zorgen we dat je de factuur alsnog ontvangt.

Helaas blijken er ook dubbele mails uitgegaan te zijn, excuses hiervoor. Uiteraard kan er één als niet gestuurd beschouwd worden.

We vragen hierbij speciale aandacht van de ouders van de oudere jeugdleden. De factuur wordt namelijk verstuurd aan het e-mailadres waarmee uw zoon of dochter in Sportlink geregistreerd is. Dat kan betekenen dat de factuur niet naar de ouders wordt gestuurd, maar naar het jeugdlid zelf. Wilt u bij hen informeren of zij de factuur hebben ontvangen?

Veo biedt de mogelijkheid om indien daar aanleiding toe is de factuur in vier termijnen te betalen (voor 1 september 2021, 1 november 2021, 1 januari 2022 en 1 maart 2022). Leden die van deze mogelijkheid in voorkomende gevallen gebruik willen maken, dienen (elk jaar opnieuw) voor 1 september a.s. per mail een verzoek hiertoe in bij de penningmeester. Ook de leden in het bezit van een ooievaarspas kunnen zich per mail melden bij de penningmeester, om (voor zover nog niet geregistreerd en op de factuur verwerkt) in aanmerking te komen voor een aangepast bedrag.

We verzoeken jullie om de betaling van de contributie 2021-2022 bij voorkeur binnen de termijn van vier weken na factuurdatum, maar uiterlijk op 30 augustus 2021 uit te voeren. Laten we er daarmee samen voor zorgen dat eventuele inningsacties van de penningmeester overbodig worden.

Alvast bedankt!

Het bestuur