“CLUBHUIS SAMEN DELEN”

Zoals algemeen bekend zal Honk- en Softbalvereniging Catch ons Clubhuis over gaan nemen en zal  op ons oude veld gaan trainen en spelen. Ons nieuwe clubhuis zal eind 2014 klaar zijn en Catch heeft inmiddels sportpark Duivensteijn verlaten. Daarom zullen we het jaar 2014 gezamenlijk gebruik maken van de Veo-keet.

Gevolg daarvan is dat we regelmatig samen in de kantine zijn. Vreemde/nieuwe gezichten die we niet direct kunnen plaatsen. Onwennig voor de mensen van Catch, maar wellicht ook voor ons. Beide besturen hebben het vertrouwen dat dit in goede harmonie zal gaan. Wij verwachten dan ook van een ieder een positieve insteek hier in.

Voor de bardiensten heeft dat ook gevolgen. We (Catch en VEO) hebben afgesproken dat Veo maandag, woensdag, donderdag en zaterdag  de bar bemand. Catch doet dat op vrijdag en zondag. Deze regeling gaat in op vrijdag 25 april en iedereen is en blijft welkom op alle dagen.

Vooruitlopend daarop komt zaterdag a.s. Catch hun verhuizing naar Westvliet vieren. Deze activiteiten vinden van ongeveer 15.00 tot 19.00uur plaats en zullen zich hoofdzakelijk op het terras, tegen het honkbalveld afspelen. Aangezien we zelf een vol programma hebben zal het lekker druk worden en is dit gelijke een mooie gelegenheid om te zien hoe e.e.a. gaat lopen.

Voor al je vragen en of opmerkingen over dit gezamenlijk gebruik kun je terecht bij Cuno Zoutenbier. Hij onderhoud de contacten met Catch en beheert de agenda.

Namens het Bestuur,

Remco Breedveld