VEO Oktoberfest | 14 Oktober

Tijdens de laatste thuiswedstrijd van de selectie van VEO wordt de kantine omgetoverd tot heuze biergarten. De gehele dag is de club in Duitse sferen, zo serveert de keuken een duitse maaltijd, staan de pullen al klaar en zal schlager en apres ski de boventoon voeren door de speakers. In avond zal er een feest georganiseerd worden waarbij iedereen van boven de 18 jaar welkom is. Iedereen die komt wordt uitgedaagd zich in lederhosen en dirndl te kleden en de prijs van OKTOBERFESTKAISER UND OKTOBERFESTKAISERIN te claimen op de avond. Wij van de Feescie hopen zoveel mogelijk mensen te verwelkomen de 14e, voel je vrij om vrienden uit te nodigen en hun kennis te laten maken met een VEO feestje! Wat volgt is wat praktische info:

Prijs eten: 5,-
Prijs feest: 7,50