Eindfeest 21 juni as.

Om het seizoen goed en gezellig af te sluiten nodigen wij iedereen uit om op 21 juni aanstaande naar het clubhuis te komen. Gedurende de middag worden verschillende activiteiten georganiseerd voor jong en oud.

Voor de D-, E- en F-jeugd en de kangoeroes zijn er verschillende spelletjes, zoals de funslang, reuzen twister, slagbal, lijnbal etc.. De C- en B-jeugd kunnen kiezen of ze met deze spellen meedoen of liever meedoen met het tennis-/schutterstoernooi.

Voor de A, Senioren, Oud-leden, Buitengewoon leden zal de feestcommissie een tennistoernooi organiseren. Wil je liever een balletje schieten? Dan kan dit natuurlijk ook tijdens het ouderwetse, maar gezellige schutterstoernooi.

Het programma ziet er als volgt uit:

Inschrijven activiteiten: TOT zaterdag 21 juni 13.30 uur.

Start activiteiten: 14.00 uur

Eten: 18.00 uur

Eten

Wil je blijven eten, dan is inschrijven zeker nodig. Dit kan via de mail (veo.voorburg@knkv.nl) tot uiterlijk dinsdag 17 juni 2014 22.00 uur