Blue Pixels kampioen!

Vandaag kon VEO B1 kampioen worden door gelijk te spelen of zelfs licht verliezen van TOP B2. Helaas was het niet zo’n mooie dag; veel regen en geen toeschouwers vanwege COVID-19 (een vervelend nieuw team dat overal mee wil doen zonder licentie). Maar dankzij Ruud en Jesper vanuit vanaf het nieuw camera platform op ons fantastische neiuwe hoofdveld konden de ouders meekijken vanuit thuis.

Dat was een bijzondere ervaring.

Aan het begin van de wedstrijd stonden Alle 760 pixels keurig in een rij opgesteld. Alle pixels hadden hoorbaar aan de helium gezeten. Maar het was duidelijk: het was Red vs Blue pixels. De Blue Pixels hadden duidelijk de overhand. Pixel Esther was warm en schoot de witte pixel 2x feilloos in de gele pixel. Een 100% score. Daarna pixel Kelt en pixel Imme in het andere vak 4-0. Mooie lange aanvallen. De rode pixels kwamen er niet aan te pas.. Ook pixel Esther was nog niet klaar 5-0! Maar toen liep pixel Ien tegen de pixelleboog van Kelt en was even pixeldizzy. Nadat de fluoriserend pixel (@) de wedstrijd had stilgelegd moest ze er helaas even uit. Dat was de kans voor de Red Pixels om druk te zetten. Vlak na de pauze kwam de stand op 5-4 en klopten de Red Pixels hard op de deur maar.. Pixel Kien schoot de witte pixel,(met haperende stapjes) van ver, in de gele pixel. 6-4! De Blue pixels kregen er weer zin in! Er kwam ook meer rust en na 7-4, 7-5 en 7-6 ging het vak met Pixel Nien en Kelt weer draaien maar pas nadat Pixel Tiem de belangrijke 8-6 er in gekegeld had. 9-6, 10-6 en 10-7.

Blue Pixels Kampioen!

Pixel Siem was mogelijk benaderd door Club OVID19 en mocht helaas niet meedoen. We gaan ervan uit dat hij geen lid wordt. Veel dank gaat uit naar Pixel Oli4 en DeborH!

Nog 1 relaxte wedstrijd te gaan. Dit was overigens de laatste pixelwedstrijd van het seizoen want bij de stream erna hadden R en J een nieuwe camera en was alles dik voor mekaar. Geweldig geregeld mannen!